Wanneer u lid wordt van de Vereniging van Senioren ontvangt u de seniorenpas. Dit is een ledenpas van één van de verenigingen van onze gemeente, die tevens recht geeft op korting bij de winkeliers die vermeld staan op de kortingslijst.
Gedragsregels
De Vereniging van Senioren Beuningen doet haar uiterste best om de belangen van haar leden bij de middenstand, door middel van het verstrekken van pasjes, te bevorderen. Hieronder zijn de richtlijnen voor de houders van de seniorenpas vermeld.
Geldigheid
De seniorenpas op naam, met lidnummer en pasfoto, wordt jaarlijks verstrekt en is maar één jaar geldig. De seniorenpas is eigendom van de vereniging en dient bij voortijdige beëindiging van het lidmaatschap ingeleverd te worden.
Tijdelijke pas
Voor nieuwe leden en/of leden die hun pas zijn verloren, wordt een tijdelijke pas verstrekt. Hierop zijn de naam en het lidnummer vermeld, en dient men zich aanvullend te legitimeren. Ook deze pas is alleen in het lopende jaar geldig. In het daarop volgende jaar wordt uiteraard de normale pas weer verstrekt.
Geldigheidsduur van de pas
De geldigheidsduur van de pas eindigt bij stopzetting van het lidmaatschap bij één van de verenigingen.
Geldig voor
Alle senioren in de gemeente Beuningen die lid zijn van een vereniging van senioren.
Kortingen bij aankoop
Een lijst van leveranciers die korting verstrekken, zal bekend gemaakt worden in De Cirkel en op de website. Bovendien kan men de aangesloten winkels herkennen aan het VvSB-logo op raam of deur.
Legitimatieplicht
De seniorenpas is strikt persoonlijk en staat op naam; voor de pas is een recente pasfoto vereist.
Onrechtmatig gebruik
Bij onrechtmatig gebruik kan de pas worden ingenomen door de vereniging of het korting gevende bedrijf.
Suggesties en klachten
Deze kunt u kenbaar maken bij:
mevr. M. (Mieke) van den Dobbelsteen, Voorhof 32, telefoon: 06 225 816 47
e-mail:
of bij
Verlies of diefstal
Bij verlies of diefstal kan een nieuwe pas worden verstrekt, uiteraard tegen betaling van de dan geldende kosten.
N.B.
Wij verzoeken u om bij betaling in de winkel op een onopvallende manier gebruik te maken van de pas, dit om andere kopers die geen korting krijgen, niet te ergeren. Tevens is het zo dat wanneer u met het hele gezin gaat dineren bij een horecabedrijf, niet iedereen korting krijgt. Alleen de eigenaar van de pas heeft hier recht op. Ook vragen wij u om bij het begin van de maaltijd de pas te tonen en niet aan het eind als de rekening al is opgemaakt.